Medi Social

divendres, 14 de gener del 2011

L'amic invisible

Mafanta Jaiteh 5è A
L'últim dia de classe vam fer l'amic invisible, però jo no vaig tenir regal perquè em van tocar un guants i els hi vaig donar al meu germà i jo em vaig quedar sense res... Desprès de l'amic invisible vam fer la xocolatada, vam menjar pa amb xocolata, després va tocar la sirena del col·legi, vam baixar al pati i estava mullat però no va passar res. Desprès vam pujar a la classe i vam anar a l'especial de 6é, van tocar cançons però si dic la veritat jo m'estava divertint perquè no estava fent res. Després vam anar a les classes, vam agafar les coses i vam anar a casa o al menjador a menjar. Després a les 3 vam anar a les classes ens vam preparar per cantar les nadales. Vam baixar al gimnàs, quina mala sort! no van poder entrar els pares perquè el pati estava mullat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada