Medi Social

dimarts, 22 de desembre del 2009

Nadal 2009

Facundo – 6è B: El nadal a l'escola el celebrem l'última setmana. Fem jocs, fem l'amic invisible o el tió, també ve el patge i porta regals classe per classe. L'any passat ens va portar un joc de High School Musical. Aquest any no sé quin regal ens podria portar. També fem la xocolatada, cantem nadales, aquest any, com que som els de sisè, també toquem la flauta (és clar qui vulgui.) Però puja dos punts de la nota de música del trimestre que ve.

Ivan F. – 6è B: M'agrada molt el nadal pels regals i sobretot perquè ve tota la família, fem un sopar molt variat amb gambes, arròs, i moltes coses més a casa dels meus avis i també m'agrada perquè ens donen les vacances i no hi ha col·legi. Ja ja ja! Estar de vacances és molt millor que estar al col·legi. M'agrada perquè m'ho passo molt bé amb tota la família al meu costat. Per qui no sàpiga què és l'esperit de nadal, jo us ho explico en un momentet: és intentar no barallar-se i tractar bé a la gent. Aquí acabo: Adéu i que passeu unes felices festes!


Victòria – 6è B: Al concert de nadal es canta una cançó per curs. Primer comencen el de P3, P4, P5... Fins a 6è després també venen els pares a veure't cantar. Aquest any ho fem al gimnàs de l'escola. A mi m'agrada molt el concert de nadal i espero que vingui molta gent.

Aitor – 6è B: Queden pocs dies per Nadal. Penso que aquest nadal serà molt bonic i hi haurà molts regals. El meu avi està a l'hospital i aquest any no podrem celebrar el nadal a casa dels meus avis. La meva tieta ha pensat en fer-la a casa dels altres avis però el meu avi també està malalt. Ha de respirar amb una màquina i si es treu la màquina no pot aguantar molt sense.
A l'escola tot va molt bé, ens estem preparant per al concert de nadal. No sabem si farem l'amic invisible, potser no el farem.
A mi el que més m'agrada del nadal és veure tots els arbres de nadal al carrer, les llums i el pessebre que està al centre de Blanes. També el que m'agrada molt d'aquestes festes és el cap d'any perquè estem fins a les dotze i quan sonen les campanades mengem raïms.


Ivan G. – 6è B: A l'escola Napoleó Soliva celebrem el nadal. Hi ha un pessebre que hem fet nosaltres, els nens de sisè. Hem fet unes figuretes de fang i després les hem pintat. Hem posat un arbre de nadal amb llums i decoracions...
Els nens de tota l'escola hem fet unes mandales que hem penjat fent una sanefa a les parets de l'escola. També han posat música de nadal. La directora ha fet un dibuix bastant gran d'uns nens, que posa desitjos per al 2010 i els nens hem posat el desig que volíem per nadal. I està fent molt de fred!



Kilian – 6è B: Aquest any el nadal és més fred. El dia 25 per la nit els nens estaran ansiosos per rebre els regals del Pare Noel. Aquest any les figures del pessebre les hem fet el nens de sisè B i sisè A. Havíem de fer una ovella de ceràmica i un pastor per al pessebre. A mi no se m'ha trencat cap figura de plàstica però hi ha gent que se li han trencat les dues figures per no fer el forat prou gran. A més han posat l'arbre de nadal adornat amb boles i cintes.

Estela – 6è B: Al col·legi Napoleó Soliva els alumnes de 6è hem fet un pessebre. Hem decorat tots els passadissos amb estrelles, arbres, un tió i més coses. A la porta de cada classe hi ha un arbre enganxat. A la nostra escola per nadal fem moltes coses divertides com per exemple l'amic invisible i els de parvulari fan el caga tió. També cantem nadales al gimnàs i venen a veure'ns els pares.



Bryan – 6è B: Per Nadal fem un festa per la nit i els nostres pares ens donen regals però hem d'obrir el regal a les 12 de la nit. Jo passaré el Nadal a casa de la meva tieta, que em va a donar dos regals, i els meus cosins, també hi serà la meva àvia i tots els de la nostra família que viuen a Espanya. Menjarem ànec i ho passarem molt bé però lo dolent és que només se celebra un dia a l'any. Ja m'agradaria que se celebrés tots els dies.

Clara – 6è A: Aquest any serà el millor de tots els Nadals. El dilluns, dia 21, cantarem les nadales. Primer ho faran els petits, i després els de 3r, 4t, 5è i per últim nosaltres els de 6è.
El dimarts ens donaran xocolata i després farem l'amic invisible. Estic desitjant que arribi el dia.
Nosaltres, els de 6è A i 6è B, hem fet les figures del pessebre de l'entrada. Ens hem divertit molt fent-ho. Pel dinar de Nadal, a casa meva comprem un tortell i al que li toca la fava paga el tortell sencer i renta els plats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada