Medi Social

divendres, 22 d’octubre del 2010

El país sobre rodes


Elies Márquez Mora, 5-B
El meu gos Fu és un pesat. Sempre em fa que li doni menjar. Un dia el vaig posar a prova a veure si era llest i va fallar. Li vaig posar una pasteta al rebedor, la va mossegar però se'n va adonar que era de plàstic i em va mossegar a mi com si digues... M'has enganyat! Arregla-ho ara mateix! 
Més tard es fa el gos bonic i adorable però és una farsa, tot és mentida d'un gos condemnat. Després ve la meva mare i em diu: -Elías, no peguis al gos.
I no té raó perquè tot, tot, tot, tot, tot, tot és una mentida.

2 comentaris:

  1. Me a gustado Mucho leerte, de continuar así podría ser un hábil periodista, como tu madre y tú abuelo, sigue como va lo hace muy bien. Magistral, Enhorabuena ELIAS!

    ResponElimina